K projektu jsme se dostali ve chvíli, kdy už nějakou dobu běžel. Díky Tomášově nadšení si ho brzo všimly developerské firmy, kterým se líbilo, co dělá a chtěly, aby zdokumentoval proces výstavby jejich budov. Dosavadní brand už nestačil, chtělo to něco profesionálnějšího.
Ze všeho nejdůležitější pro nás bylo Tomáše poznat a zjistit co nejvíc o jeho projektu. Modern Prague pro nás byl docela specifický projekt, protože neměl žádnou konkurenci, vůči které by se potřeboval vymezit, a cílové skupiny nehrály takový prim. O to víc jsme se soustředili na poznávání. Jaká je vaše oblíbená barva? Jakou máte rád značku? Čeho si vážíte na lidech? Jaký jste člověk? Díky podobně povrchním i docela hlubším otázkám jsme se mohli do projektu lépe vcítit.
Většinou tohle děláme face to face, abychom viděli mimiku, řeč těla, vkus a mohli si utvořit celkový obraz osobnosti našeho klienta. Kvůli současné situaci to ale nebylo možné.
Po poznávacím hovoru jsme se začátkem září pustili do tvorby moodboardu. Snažili jsme se držet geometrických tvarů, čisté konstrukce a moderních barev. Dospěli jsme k závěru, že buď se bude projekt prezentovat abstraktní ikonou nebo zkusíme vytvořit zajímavý monogram.